فاصله بین وعده غذایی با ورزش چقدر باشد بهتر است؟


اگر می خواهید بعد از صبحانه ورزش کنید، حداقل یک ساعت فاصله زمانی بین صبحانه و آغاز ورزش را رعایت کنید، به دلیل اینکه در این مدت خون اطراف معده تجمع می کند تا به هضم سریع تر و راحت تر غذا کمک کند اما برای ورزش کردن شما به حضور خون در عضلات نیاز دارید و این دوگانگی به نفع شما نیست. این نکته لازم است حتی برای سایر وعده های غذایی نیز رعایت شود و بسته به نوع ماده غذایی مصرف شده باید فاصله زمانی را رعایت کنید به طور متوسط کربوهیدرات ها 2 ساعت؛ پروتئین 3 ساعت و چربی ها بین 4 تا 5 ساعت زمان برای هضم و جذب نیاز دارند.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سازمان مجاهدین خلق(خائنان پلید) نوشته های روزبه شریف نسب نقاشی دیجیتال دکوراسیون آس گوجه ها گوجه میمیرند تایپ و طراحی اینترنتی نیسا مکان های گردشگری استان قزوین 09185079986 آتلیه تخصصی عکاسی و تصویر برداری نمای نو فروشگاه