چالش لاغری روز یکشنبه 


ناشتا : 

2 لیوان آب گرم + 2 قاشق غذاخوری آبلیمو


صبحانه : 

1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 قاشق چایخوری مربا یا عسل + 1 قوطی کبریت پنیر + 1 استکان چای + 1 قاشق چایخوری شکر


یک ساعت پس از صبحانه :

 1 لیوان شیر کم چرب


ساعت ده صبح : 

1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما


پیش از ناهار :

 2 لیوان آب + 1 عدد میوه


ناهار : 

سالاد به هر میزان که میل دارید + 8 قاشق غذاخوری برنج + 1 تکه متوسط مرغ یا گوشت یا ماهی


عصرانه :

 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما


شام :

 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 قوطی کبریت پنیر + 3 عدد مغز گردو


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تور اسپانيا ، تور اسپانيا نوروز 99 تلگرام نیوز Adam اردیبهشت سردار دل ها تیرچه کرومیت ، تیرچه بتنی ، تیرچه فولادی با جان باز آموزش علوم کامپیوتر و حسابداری DOWNLOAD-SAN International Referee & Coach of Taekwondo